sexta-feira, abril 13, 2007

O Som No Palheiro

.
O Arre Macho dentro da disponibilidade, tentará durante o mês de Abril colocar em audição, vários temas dedicados à REVOLUÇÃO de 74.
Começamos com um autor que tem por nome Lluís Llach no tema Abril 74.
É simplesmente linda a interpretação, o poema, assim como a musica.
Espero que gostem.




ABRIL 74

Companys, si sabeu on dorm la lluna blanca,
digueu-li que la vull
però no puc anar a estimar-la,
que encara hi ha combat.

Companys, si coneixeu el cau de la sirena,
allà enmig de la mar,
jo l'aniria a veure,
però encara hi ha combat.

I si un trist atzar m'atura i caic a terra,
porteu tots els meus cants
i un ram de flors vermelles
a qui tant he estimat,
si guanyem el combat.

Companys, si enyoreu les primaveres lliures,
amb vosaltres vull anar,
que per poder-les viure
jo me n'he fet soldat.

I si un trist atzar m'atura i caic a terra,
porteu tots els meus cants
i un ram de flors vermelles a qui tant he estimat,
quan guanyem el combat.

4 comentários:

Anónimo disse...

Muito bom, sim senhora.
Fico à espera das próximas.

Chapa disse...

Muito bonito!
Obrigado K7 por mais esta maravilha.

Anónimo disse...

Lluis Llach, é catalão e um símbolo da resistência à ditadura franquista. Lluis Llach esteve em Portugal em 2001 em Coimbra, numa homenagem a José Afonso.

Vê este vídeo excepcional no Youtube

http://www.youtube.com/v/4Zvz2GJaIqI

O Broncas disse...

Gosto!